ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

راز موفقیت شدن

راز موفقیت چیست؟

راز موفقیت دیدن توانایی های خودت از پشت مه غلیظ بدبینی و محدودیتهاست. به جای ایمان به اینکه محدود آفریده شدی و کاری از دستت بر نمیاد ایمان داشته باش تو آفریده شدی تا محدودیتها رو از بین ببری و جهان رو جای بهتری برای زندگی کنی.

وقتی به توانایی های خودت ایمان داشته باشی٬ سختی ها از پس تو بر نمیان و این تویی که شکست شون میدی. موفقیت یعنی هدفت رو به وضوح ببینی و بگی: همین الان هم بهت رسیدم.

هدفت هرچقدر بزرگ و دست نیافتنی باشه تو از پسش برمیای چون عاشق رسیدن بهش هستی و هر بهایی لازم باشه براش می پردازی.

موفقیت یعنی وقتی بقیه خسته شدن و گفتن این کار شدنی نیست تو ادامه بدی و ثابت کنی; نشدنی های این دنیا شدنیه اگر با اولین شکست نا امید نشی و با یقین به تلاشت ادامه بدی.

یه هدف خوب ارزش تلاش کردن رو داره.

منبع: نیک جذب

http://nikjazb.ir/success-secret/

چگونه پول را مدیریت کنیم؟

چگونه پول را مدیریت کنیم؟

براندن بورچارد: چگونه پول را مدیریت کنیم؟ اول دستهاتون رو بشورید.(خنده) سوال خوبیه! چطور هوشمندانه تر پول رو مدیریت کنید تا پول بیشتری داشته باشید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

شما باید مسیر خود به سمت ثروت را دوباره مرور کنید.

وقتی از افراد ثروتمند صحبت می شود شما به چه چیزی فکر می کنید؟ اینکه سه یا چهاردرصد از افراد ثروتمند جهان خوب هستند یا بد؟
ارزشهای آنها چیست؟ آیا شما هم میخواهید یکی از آنها باشید؟ گاهی اوقات متوجه می شوید که حرفهایی که در مورد پول در زندگی خود می شنوید کاملا ناخودآگاه کنترل زندگی شما را در دست گرفته. مثلا در مورد خودم. من در یک موقعیت بسیار بد مالی بزرگ شدم. در یک شهرستان قدیمی ایرلندی که قرنها با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کرد. جایی که مردم پول زیادی نداشتند و برای زندگی٬ بسیار سختی می کشیدند و مشکلات زیادی داشتند و در آنجا همیشه صحبت از مردم آنسوی شهر بود. مردمی در آن سوی شهر که ثروتمند بودند و مشکلات کمتری داشتند.
در آنجا فرهنگی وجود داشت که حس ناامیدی یا حتی عصبانیت نسبت به افراد پولدار بود و به همین دلیل هیچکس نمیخواست یکی از آنها باشد و من هم برای مدت طولانی یکی از آنها نبودم. این مسخره است چون یکی از انگیزه های پایه ای انسان انگیزه ی هم بستگی است. ما می خواهیم که در افکار و رفتارمان وحدت داشته باشیم.پس اگر فکر کنیم نوعی از افراد٬ منفی هستند٬ بد هستند٬ ذهن و ناخودآگاه ما هرکاری می کند تا مثل آنها نباشیم. ما نمی خواهیم تبدیل به چیزی شویم که فکر می کنیم منفی است.

برای خواندن مقاله اثربخش کردن عبارات تاکیدی جذب ثروت کلیک کنید.

مغناطیس پول و ثروت

پس اگر فکر می کنید افراد ثروتمند٬ منفی هستند حدس بزنید به چه چیزی هرگز دست پیدا نمی کنید؟ ثروت! چیز مهمی است. باید همه ی آن داستانهای قدیمی را دوباره مرور کنیم. مثل: پول ریشه همه ی کارهای شیطانی است یا افراد پولدار بی عاطفه و خودخواه هستند یا اگر پولدار و موفق باشید زمان لازم برای رسیدگی به خانواده و دوستان خود را نخواهید داشت‌. ما می توانیم در مورد این داستانها درباره ی پول بیشتر فکر کنیم. داستان شما درباره ی پول چیست؟ آیا ثروت برای شما مثبت اندیشی٬ لذت و کار خیر می آورد؟
یا چیزی است که شما را می ترساند چون نمی توانید از پس تعهداتش بربیایید یا فکر می کنید اگر پولدار باشید از خانواده ی خود دور می شوید پس هیچ تلاشی نمی کنید. اکثر ما فرضیه های بسیار بدی در مورد موفقیت و پول بیشتر داریم و همچنین در مورد ذخیره بیشتر پول.

منبع: نیک جذب