ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

پاورپوینت قانون جذب ثروت

پاورپوینت قانون جذب ثروت

دید کلی : 
پاورپوینت قانون جذب ثروت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد و حسابداری کاربرد دارد

توضیحات کامل : 

پاورپوینت قانون جذب ثروت

 

پاورپوینت قانون جذب ثروت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

دربا‌ره‌ی پول و ثروت چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌گویند پول را  دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد،

آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بی اندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است.

تنها تفاوت میان ثروتمندان وسایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند،احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛  جذب ثروت همین است.

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
قانون جذب ثروت چگونه عمل می کند
چگونه با قانون جذب ثروت ، ثروتمند شویم 
پایان

 

عنوان : قانون جذب ثروت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 388 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت قانون جذب ثروت

پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن

پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن

دید کلی : 
این پاورپوینت در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 190 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتنی و بلوک،سقف تیرچه فلزی و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نیازیت،سقف سیاک،سقف های مجوف بادکنکی،سقف روفیکس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

توضیحات کامل : 

پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن

 

این پاورپوینت در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 190 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتنی و بلوک،سقف تیرچه فلزی و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نیازیت،سقف سیاک،سقف های مجوف بادکنکی،سقف  روفیکس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:


سقف به سطح بالایی یک اتاق یا یک سازه گویند. در ساختمان‌های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، برودت، باران و برف و در ساختمان‌های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود به گونه‌ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می‌شود. در مناطق سردسیر ارتفاع سقف تا کف معمولاً کم می‌باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا عموماً ارتفاع سقف زیادتر می‌باشد

 


دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قایم تقسیم می نمایند. در این مطلب با انواع سقف ها به صورت خلاصه ومفیدآشنا میشوید.تا انتهای مطلب با پیمانساز همراه باشید


سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.


* :

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.
اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.

سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.

دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

دید کلی : 
دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

توضیحات کامل : 

دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

 

این پاورپوینت در 60 صفحه شامل 60 قانون جذب و موفقیت برای ارائه در تمام سطوح تحصیلی می باشد

قانون جذب سه مرحله ای

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

قانون جذب سه مرحله ای

تصمیم گیری

مرحله 1: خواسته‌تان را شناسایی کنید:

به نظر ساده می‌آید، نه؟ بیشتر مردم در دانستن آنچه می‌خواهند چندان ماهر نیستند ولی در عوض در شناسایی آنچه که نمی‌خواهند بسیار کارآمد  هستند. در این مرحله یاد خواهید گرفت چرا دانستن آنچه که خوشتان نمی‌آید، سودمند است.

مرحله‌ی 2: به خواسته‌تان توجه کنید:

قانون جاذبه از هر آنچه که شما، توجه، انرژی و تمرکزتان را بر آن معطوف کنید، بیشتر به شما می‌دهد. این مرحله به شما می‌آموزد چگونه این کار را تنها با انتخاب «کلماتتان» انجام دهید.

مرحله‌ی 3: اجازه دهید، اتفاق بیفتد:

تعجب می‌کنید که چرا نمی‌توانید خواسته‌هایتان را به ظهور برسانید؟ سرعت برآورده شدن خواسته‌هایتان به این نکته مربوط است که تا چه اندازه به آن اجازه می‌دهید، اتفاق بیفتد این مهم‌ترین مرحله است.

تضاد چیست؟

تضاد، در ارتباط با قانون جذب، هر چیزی است که شما دوست ندارید، احساس خوبی ایجاد نمی‌کند یا باعث می‌شود که در حال و هوای منفی قرار بگیرید.

لحظه‌ای که مطلبی را در زندگی‌تان شناسایی می‌کنید که احساس تضاد ایجاد می‌کند و زمان صرف آن می‌کنید تا درباره‌اش شکایت کنید درباره‌ی آن حرف بزنید یا ابراز کنید که آن را نمی‌خواهید، در حقیقت در حال ارائه‌ی یک ارتعاش منفی هستید. آنگاه قانون جذب از راه ارائه‌ی بیشتر از همان مطلب به ارتعاش منفی شما پاسخ می‌دهد.

آیا تضاد سودمند است؟

بله، با مشاهده‌ی تضاد و شناسایی آن و مشاهده‌ی موردی که نمی‌خواهید، موردی که می‌خواهید برایتان واضح‌تر خواهد شد. فقط از خودتان بپرسید: «خب، من چه می‌خواهم؟» به بیان دیگر، می‌توانید از پاسخ این سوال، برای واضح کردن آنچه می‌خواهید استفاده کنید.

برای مثال: اولین شخص از جنس مخالف را که دوست داشته‌اید به خاطر بیاورید. احتمالا حالا دیگر با این شخص رابطه‌ای ندارید و از آن رابطه فهرستی از مواردی که خوشایندتان نیستند در دست دارید. این فهرست تضادهای شماست. همین فهرست است که به شما کمک می‌کند تا آنچه که در یک همسر می‌پسندید برایتان روشن و واضح شود.

مشاهده‌ی تضاد بسیار ضروری است. زیرا به شما کمک می‌کند آنچه می‌خواهید برایتان روشن شود.

مثال: جانیس – روابط

جانیس 34 ساله از این که مدام مرد نامناسبی به او ابراز علاقه می‌کند خسته و ناامید است. او شکایت می‌کند که مردانی را به خود جذب می‌کند که غیر قابل دسترس و بی‌عاطفه‌اند و به ندرت او را در اولویت قرار می‌دهند.

جانیس تصمیم گرفت که برای جذب رابطه‌ی ایده‌آلش از قانون جذب استفاده کند.

او با قدم اول یعنی شناسایی خواسته‌هایش، روند جذب سنجیده را آغاز کرد و برگه‌ی شفافیت از طریق تضاد را به کار برد. به برگه‌ی جانس نگاهی بیندازید.

در مورد جانیس، او قادر بود که از راه یادآوری شماری از روابط گذشته و آنچه که درباره‌ی آن روابط نمی‌پسندید «تضاد»، فهرستی بلند بالا از تضاد تهیه کند.

شفافیت از طریق برگه تضاد

جانیس

رابطه ایده آل من

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

جانیس در سمت A، فهرست تضادش را تهیه کرد. او در طی این تمرین سه رابطه‌ی گذشته‌اش را به خاطر آورد و برای ایجاد این فهرست دو روز وقت گذاشت.

شفافیت از طریق برگه تضاد

جانیس

رابطه ایده آل من

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

جانیس هر کدام از این عناوین را در فهرستش خواند و از خود پرسید، «خب، من چه می‌خواهم؟» پس از این که جواب‌ها را در سمت B نوشت، روی مغایر‌های سمت A  خط کشید.

توجه: ما در این مثال در فهرست جانیس تنها 9 مورد را آورده‌ایم. هرچه در قسمت تضادها عنوان بیشتری اضافه کنید ( برای مثال 50 تا 100 عنوان) این تمرین برایتان موثرتر خواهد بود. هرچه تضاد بیشتری را شناسایی کنید، شفافیت بیشتری را ایجاد خواهید کرد.

برگرفته از کتاب: قانون جاذبه، مایکل لوسیر، ترجمه نگار مختاری

شش ویژگی که ایده ها را ماندگار می‌کند


چگونه ایده هایمان را ماندگار کنیم؟

چگونه ایده هایمان را ماندگار کنیم؟

شش ویژگی که ایده ها را ماندگار می‌کند:

  • سادگی و ساده سازی ایده: قسمت های غیر ضروری رو شناسایی و حذف کنید. بخش های مختلف ایده رو بر اساس ضرورت، اولویت بندی کنید و مغز ایده‌ تون رو کشف کنید.

نکته: بعضی ایده ها از قبل وجود دارند اما به صورت کامل و جذاب اجرا نمی شوند.

  • غیر منتظره بودن: شما نمی توانید تقاضای توجه کنید. شما فقط می توانید توجه دیگران را جلب کنید. برای اینکار از احساس غافلگیری و ایجاد علاقمندی استفاده کنید.

  • ملموس بودن ایده: اگر چیزی با حواس پنجگانه ی ما قابل درک باشد ملموس است. اصلا از عبارات انتزاعی استفاده نکنید. باید طوری باشد که هرکه ایده را شنید بتواند آن را تجسم کند. ملموس بودن ایده به افراد کمک می کند تا آن را راحت بفهمند.

هدایت بر اساس نیازهای خاص راهی است که کمک می کند تا ایده‌ هایتان را ملموس تر کنید.

نکته: افراد با تجربه به ایده های ملموس علاقه دارند و افراد بی تجربه به ایده های انتزاعی.

  • معتبر بودن ایده: ایده ای تولید کنیم که باور پذیر باشد. هرچه ایده باور پذیرتر باشد معتبر تر است. صادقانه درباره ی جزییات ایده توضیح بدهید و منبع قابل اتکا برای صلاحیت بخشیدن به ایده هایتان داشته باشید. افراد صلاحیت دار در این زمینه یعنی:  متخصصین  و افراد مشهور و موفق.

در ضمن دانش شما درباره ی جزییات یک ایده می تواند منبع اتکا شما باشد.

  • احساسی بودن ایده: چه کاری انجام دهیم تا انسانها به پیام ایده ی ما اهمیت بدهند و برایش ارزش قائل شوند؟ باید توجه کنید چه چیزی برای دیگران مهم است تا ایده های خود را به آن پیوند بزنید.

به جای اینکه روی توضیح محصول خود تمرکز کنید روی منفعت مشتری تمرکز کنید و بگویید چرا باید محصول(ایده) شما رو بخرند؟

برای احساسی بودن ایده باید روی 3 محور تمرکز کنید:

الف: جذابیت موضوع.

ب: منفعت شخصی مخاطب.

ج: هویت آن.

  • داستانی بودن ایده: داستان های قابل تصور و مربوط به خود شخص تعریف کنید. با داستان شبیه سازی ذهنی اتفاق میوفتد. با داستانی کردن ایده، مخاطب را با ایده خود هماهنگ می‌کنید.

تمام این شش ویژگی را به ایده خود اضافه کنید.

مثال از یک ایده خوب: رفتن انسان به کره ماه.

سوال اصلی این است: چطور می‌شود یک ایده یا نظریه را به عمل رساند و آن را پیگیری کرد؟

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب