ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

آیا شما تا ابد رمانتیک هستید؟

استفاده از قانون جذب برای عشق

آیا شما تا ابد رمانتیک هستید؟

استفاده از قانون جذب برای عشق

 این رالف والدو امرسون، متفکر بزرگ بود که گفت: “عشق و شما باید عاشق باشید.” هنگامی که حرف قانون جذب و عشق به میان می‌آید، این سخن یکی از فلسفه‌های کلیدی در قلب آموزه‌های ما محسوب می‌شود. همانطور که بسیاری از ما می‌دانیم، عشق یکی از بزرگترین مشکلات بشریت است. نیروی بسیار محرک وجود ما و منبع قدرت تمام تظاهرات. پشت همه‌ی رویاها، چیزهایی که می‌خواهیم و جاهایی که می‌رویم عشق وجود دارد.

ما باید عشق را در بسیاری از جنبه های زندگی‌مان، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا ما تصمیم گیرنده هستیم یا نه، پیدا کنیم. و این به خاطر این است که هرگز نباید تاثیر عشق را در خوشبختی و رفاه مان بی‌اهمیت در نظر بگیریم. همه‌ی شادی‌ها از نوعی عشق سرچشمه گرفته‌اند. پس بدون آن، ما کجا خواهیم بود؟

مهم نیست که شما به دنبال یافتن عشق بزرگ زندگی خود هستید یا می‌خواهید عشق را در رابطه‌ی فعلی خود حفظ کنید یا به سادگی احساس دوست داشتن را در شبکه‌ای از خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. بسیاری از مردم غالبا با احساسات منفی در اطراف موضوع عشق (و یا کمبود عشق) در زندگی خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

 متأسفانه، این ترس‌ها و نگرانی‌ها عشق را محکوم می‌کنند و مانع شکل گیری روابط دوستانه‌ای می‌شوند که مردم مشتاق آن هستند.

 

اشتباهات ارتباطی مشترک و نحوه اجتناب از شکستن قلب

 آیا شما بین راه خود و شانس‌ تجربه ی عشق واقعی و خوشبختی ابدی مانده‌اید؟

هنگامی که ذهن‌مان را طبق قانون جذب تعلیم داده‌ایم و از آن در بخش بزرگی از زندگی‌مان استفاده کرده‌ایم، ساده تر می‌توانیم راه‌های مختلفی که به طور ناخودآگاه جلوی ورود عشق را به زندگی‌مان می‌گیرد، شناسایی کنیم.

می‌دانیم که قانون جذب می‌تواند به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد و می‌دانیم که درک قانون و جایگزینی تمام احساسات منفی با تصدیق‌های مثبت ذهنی می‌تواند روی زندگی تاثیر مثبت بگذارد.

با این حال، تله‌های بسیاری وجود دارند که مردم را در هنگام تلاش برای به کارگیری قانون جذب در زندگی عاشقانه خود، به سقوط می‌کشانند.

یکی از رایج ترین اشتباهات این است: کسانی که خود را در نور بدی می‌بینند تمایلی به عشق ندارند.  احساس بد به ظاهرتان ، عدم توانایی شما برای پیدا کردن یک شریک زندگی و یا سابقه‌ی روابط ناموفق شما، به طور غریزی راه ابراز عشق دیگران به شما را مسدود می‌کند.

با انتخاب اینکه در چرخه‌ی بی پایان منفی بودن باقی بمانید و با سکونت در آنچه که نیست، به جای آنچه که ممکن است، انتظار دارید به چه چیزی در جهان برسید؟ تمرکز بر بدبختی که در روابط گذشته داشتید یا زندگی در نواقص خود، تنها به افزایش این بدبختی‌ها کمک می‌کند و شما را از عشق‌هایی که مستحق آن هستند، باز می‌دارد.

 

چگونه از قانون جذب برای عشق استفاده کنید؟

 هنگامی که از امکانات بی‌حد و حصر قانون جذب برای زندگی عاشقانه‌ی خود استفاده می‌کنید. آرامش زندگی شما به طرز معجزه آسایی بیشتر می‌شود.

 

  1. از تکنیک های تجربی روزمره برای عشق استفاده کنید

 وقتی احساس می‌کنید عشق بیشتری در زندگی شما وجود دارد اولین کاری که باید انجام دهید این است که افکار و اعمال خود را با عشق مطلق پر کنید. با همسو شدن ذهن و احساسات مثبت شما و عشق به خود و اطرافیانتان، توانایی شما برای عشق ورزیدن و دوست داشتن دوباره از طریق دیگران به شما برمی‌گردد.

 

  1. سپاسگزار باشید

 قدردانی یکی از جنبه های مهم قانون جذب است که می تواند به باز کردن راه فراوانی عشقی که انتظار آن را دارید کمک کند. سپاسگزاری برای تمام عشقهایی که قبلا در زندگیتان تجربه کرده اید، هرچقدر هم اندک باشد؛ راهی مطمئن برای جذب بیشتر عشق به زندگی شماست.

بنابراین، چرا سعی نکنیم تمام زندگی خود را از سپاسگزاری به خاطر عشق پر کنیم؟ عشق جهان هستی، عشق شما برای خودتان، دوست داشتن شریک زندگی، عشق به چیزهایی که از آنها لذت می برید، عشقی که به دیگران می ورزید؛ برای عشق بسیار سپاسگزار باشید، مطمئنا این کار  تنها می تواند یک چیز را به زندگی شما جذب کند. عشق و چیزهایی بیشتر از عشق!

در مقایسه با افرادی که به دنبال عشق ورزیدن هستند، افرادی که در معرض یک رابطه بلندمدت هستند نیز باید تلاش کنند تا زمان بیشتری برای درک کامل قانون جذب و چگونگی استفاده از آن برای حفظ و ایمن نگه داشتن عشق در نظر بگیرند. قدردانی می‌تواند کمکی برای دستیابی به این موضوع حیاتی باشد.

به جای تمرکز بر چیزهایی که شما را در مورد شریک زندگی‌تان حساس می‌کند. (همانطور که در هر رابطه‌ای اتفاق می‌افتد)، انتخاب کنید روی چیزهایی که برای دیگران مهم است، متمرکز شوید. این راه ساده اما فوق العاده‌ای برای روشن نگه داشتن آتش عشق‌تان است.

ذهن خود را از هر گونه احساسات منفی پاک کنید و تنها بر روی آنچه که در این رابطه از آن سپاسگزارید، تمرکز کنید، عشق دریافتی شما دو برابر می‌شود.

  1. اکنون اقدام نمایید و عشق را آشکار کنید

شما توانایی کنترل هر حوزه‌ی زندگی خود را دارید، عشق هم مانند هر بخش دیگر زندگی شما می‌تواند کاملا تغییر کند و بهتر شود.

به جای زل زدن به زوج‌های دوست داشتنی اطرافتان و حسادت به خوشبختی آنها، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرد و عشق و شادی واقعی خود را که حق شماست بپذیرید.

 به یاد داشته باشید که ذهن و قلب خود را به روی جهان اطرافتان باز نگه دارید؛  عشق موجود در جهان هستی می تواند مال شما باشد.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 

شاید بخواهید مطالب بیشتری درباره ی قانون جذب بخوانید:

قانون جذب چیست؟

استفاده از قانون جذب برای موفقیت در امتحانات

۱۰ گام قانون جذب

تمرینات قانون جذب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.