ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب برای رسیدن به معشوق

 قانون جذب برای رسیدن به معشوق

قانون جذب برای رسیدن به معشوق

چگونه با استفاده از قانون جذب فردی خاص را پیدا کنیم؟

 قانون جذب قوی ترین قانون جهان است که زندگی شما را اداره می‌کند. شما می‌توانید کیفیت زندگی خود را با استفاده از این قانون به نحوی عاقلانه بهتر کنیدمی‌توانید همه‌ی چیزهایی را که مایل به تجربه‌‌ی آن هستید، با ارسال فرکانس مشابه بدست آورید. قانون جذب به آشکار شدن شخص شایسته‌ی شما  در رابطه‌ای جدی مانند ازدواج کمک می‌کند. هنگامی که این قانون را با روش صحیح و با سطح آگاهی درست به کار بگیرید، می‌توانید فرد خاصی را که مایل به ازدواج با او هستید به زندگیتان جذب کنید. هنگامی که فرد خاصی را بدون هیچ قید و شرطی دوست دارید و او بی اطلاع است، می‌توانید با استفاده از این قانون او را مجذوب خود سازید.

شما می‌توانید با تمرکز روی خودتان و ارسال ارتعاش مثبت، فردی را که دوست دارید جذب کنید. فرض کنید شخص خاصی را نمی‌شناسید، اما از شخصیت کسی که در آینده وارد زندگیتان می‌شود آگاه هستید؛ یعنی به وضوح می‌دانید که دوست دارید او چه ویژگی‌هایی داشته باشد. مانند: ایمان،خوش رویی، وفاداری، اعتماد و غیره. بعد از آگاهی باید به صورت  ذهنی، احساسی و معنوی همین خصوصیات را در خودتان بپرورانید. شما باید روی خودتان به عنوان شخصی سزاوار داشتن آن فرد خاص، کار کنید تا با استفاده از قانون جذب او را مجذوب خود سازید.

 اکثر مردم این قانون را به شیوه‌ای نامناسب استفاده می‌کنند. دلیل اصلی آنها عدم آشکار کردن چیزی است که مایل به تجربه‌ی آن در زندگی فیزیکی خود هستند. به عنوان مثال شما می‌خواهید یک فرد مهربان و شیک پوش و راستگو را به زندگی خود جذب کنید و خودتان خشن، بد لباس و دروغگو هستید. در این حالت فقط کسی مثل خودتان را به زندگیتان جذب می‌کنید. برای تغییر این وضعیت فقط یک راه وجود دارد؛ ویژگی‌های مورد پسندتان را ابتدا در خودتان ایجاد کنید.

شما باید روی خودتان تمرکز کنید و عزت نفس و ارزش خود را بالا ببرید. وقتی پرتوهای مثبت را منتشر می‌کنید؛ اگر ارتعاش مثبت شما با آن شخص خاص هماهنگ شود، جذب آن شخص تضمین شده است. فقط زمانی می‌توانید آن فرد را به زندگی خود جذب کنید که فرکانس‌های مثبت شما با او همسو باشد. گاهی اوقات باورهای خودمحور منفی، تجارب منفی گذشته، دایره‌ی دوستان منفی، خویشاوندان منفی یا تهدید منفی والدین می‌تواند انسداد بزرگی برای ظاهر شدن یک فرد خاص در زندگیتان باشد. همیشه  یک روش خاص برای برنامه‌ریزی ذهن ناخودآگاه به شیوه‌ای مثبت وجود دارد. هنگامی که شروع به عشق ورزیدن بدون قید و شرط به خود کنید و قبول کنید معتبر هستید، به مغناطیسی زنده برای جذب خواسته‌هایتان تبدیل می‌شوید.

شما باید در طول فرآیند ظهور خود را از همه‌ی افراد منفی دور نگه دارید. چون آنها مقدار زیادی انرژی منفی برای مسموم کردن ذهن و زندگی شما به طور کلی دارند. هرگز از خود انتقاد نکنید و خود را به عنوان ارزشمندترین موجود در این سیاره احساس کنید؛ این کار به ایجاد اعتماد به نفستان کمک می‌کند. فعالیت‌هایی را که می‌توانند به شما در زندگی شخصی، حرفه ای، جسمی و معنوی در طول فرآیند ظهور کمک کنند انجام دهید. فعالیت‌هایی مانند: انجام کاری که دوست دارید، خوردن غذاهای سالم، انجام تمرین، تجسم و تایید، ارتباط با افراد مثبت، خواندن کتاب های مثبت و انگیزشی و غیره.

شما باید تکنیک های خاصی را برای جذب یک فرد خاص به زندگیتان انجام دهید مانند: تجسم، مدیتیشن، تایید مثبت(گفتن عبارات تاکیدی مثبت) و روش هماهنگی طبیعت. ابتدا خواسته‌ی خود را به وضوح مشخص کنید و تعیین کنید دوست دارید شریک زندگیتان چه خصوصیاتی داشته باشد و رابطه شما با هم چگونه باشد، سپس با استفاده از تصاویری که با خواسته های شما مرتبط هستند جلوه‌ی بصری ایجاد کنید. فقط تصاویر خود با شخص مورد نظرتان را روی تابلوی آرزوها قرار دهید. سپس تمام ویژگی‌های مورد نظر خود را در آن شخص خاص بنویسید. گاهی اوقات ممکن است شما آن فرد را در دانشگاه، محل کار، سایت های شبکه های اجتماعی و … دیده باشید اما این امکان هم وجود دارد که اصلا او را ندیده باشید اما  مایل هستید چنین شخصی را به زندگی خود جذب کنید. این بستگی به وضعیت شما دارد و شما باید در هنگام ایجاد تابلو آرزوها همه چیز را بسیار روشن و واضح نشان دهید.

شما باید عبارات تاکیدی مثبت را برای تایید خود و تصدیق خواسته‌ی خود آنقدر تکرار کنید که ذهن ناخودآگاه‌تان مطابق با رویای‌تان برنامه‌ریزی شود. تابلوی آروزها  باید در مکانی درست قرار گیرد تا شما آن را چند بار در روز ببینید. علاوه بر این، هر روز باید مراقبه کنید و وقت خود را تنها در طبیعت صرف نمایید. در حال تمرین عبارات تاکیدی مثبت و تجسم خواسته‌هایتان باید احساس کنید همه چیز واقعی است و شما واقعا با آن شخص خاص هستید.

هنگامی که شما چنین تکنیک های روحی را تمرین می‌کنید، می‌توانید احساسات مثبت، اعتماد به نفس، انرژی، داشته باشید که مواد ضروری برای جذب شخص شایسته به زندگیتان هستند. شما باید از هر لحظه در طول فرآیند ظهور لذت ببرید. سپس می‌توانید آن فرد خاص و یا شخصیت رویایی خود را به زودی جذب کنید. جهان همیشه در حال کار است و شما فقط نیاز به یک بازی ارتعاشی(ارسال فرکانس مشابه) با شخص مورد نظر خود دارید تا در زندگیتان ظاهر شود.

نکته: در حالیکه همه چیز را به شیوه‌ای درست انجام دادید اما شخص خاصی که او را می‌شناسید جذب شما نشد؛ بدانید فرد شایسته‌تری در جهان برای شما وجود دارد صبور باشید و برای پذیرش آن فرد آماده شوید.  

مقاله مشابه: 

استفاده از قانون جذب برای عشق

تمرینات قانون جذب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.