ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

ذهن ثروتمند

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود

قانون جذب عشق

قانون جذب عشق

استفاده از قانون جذب برای عشق

قانون جذب عشق
قانون جذب عشق

 

آیا اعتقاد دارید قانون جذب برای عشق و روابط نیز کار می‌کند؟ لازم نیست در جایگاهی باشید که دقیقا بدانید چگونه باید از قانون جذب برای رسیدن به عشق استفاده کرد. فقط باید به یاد داشته باشید قانون جذب در مورد افکار شماست و افکار چیزهای مشابه خود را جذب می‌کنند. هنگام استفاده از قانون جذب برای عشق، باید تمرکز روی زندگی و عشق و روابطی را که در حال حاضر دارید متوقف کنید. اگر بر روی چگونگی حالات تمرکز کنید، افکار شما با آنچه که هست پر می شود … و قانون جذب با تجربیات شما تطبیق پیدا خواهد کرد.

اگر شما فکر کنید که در کائنات تنها هستید قانون جذب تنهایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر از زندگی و عشق خود نا امید شوید، قانون جذب شما را نا امیدتر خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید که هرگز عشق را نخواهید یافت، قانون جذب شما را به مواردی می‌رساند که عشقی به آن ندارید.

به رابطه‌ی خود نگاه نکنید؛ بلکه آن را همانطور که می‌خواهید باشد؛ تجسم کنید و تصور کنید در حال حاضر مالک آن زندگی دلخواه هستید.

 

کارهای دلخواه خود را انجام دهید

 به تعطیلاتی بروید که همیشه می‌خواستید یا در کلاس‌های آشپزی یا کلاس‌های ورزشی ثبت نام کنید. این اقدامات، افکار قدرتمندی می‌سازند که عشق بیشتری را در زندگی شما به ارمغان می آورند. این عمل به کائنات می‌گوید که شما منتظر نیستید تا زمانی که با کسی هستید کار دلخواه خود را انجام دهید. اگر فکر کنید برای زندگی بهتر باید منتظر کسی بمانید که زندگی شما را بهتر کند بهتر است بدانید، قانون جذب انتظار بیشتر را برایتان رقم خواهد زد.

 

به یاد داشته باشید که خود را دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید تا بتوانید کسی را که شما را دوست دارد و به شما احترام می‌گذارد جذب کنید.

 

روی چیزی که در آن عالی هستید تمرکز کنید. حتی اگر بتوانید بر روی یک چیز خوب در خودتان تمرکز کنید قانون جذب چیزهای خوب بیشتری را که در مورد خودتان می‌خواهید به شما می‌دهد. هنگامی که عاشق فردی هستید یا رابطه‌ی عاطفی با کسی برقرار کرده‌اید روی خصوصیات خوب آن شخص متمرکز شوید. از او شکایت نکنید این کار فقط بهانه‌های بیشتری را برای شکایت کردن به دست شما می‌دهد. هر روز بیشتر بر خصوصیات دوست داشتنی آن فرد تمرکز کنید. نقاط قوت او، حس شوخ طبعی‌اش، توانایی‌اش برای انجام کارها و… همیشه به یاد داشته باشید که عشق فقط یک احساس است و شما تنها کسی هستید که می‌تواند آن را تولید کند اما توانایی شما برای تولید عشق نامحدود است.

 

زندگی‌تان را دوست داشته باشید. خودتان را دوست داشته باشید. هرچیزی را می‌توانید دوست داشته باشید. هرچه عشق بیشتری از خود ساطع کنید عشق بیشتری به سمت شما برمی‌گردد.

 

نویسنده: الیزابت

 ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.