توضیحات کامل :

پاورپوینت تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف (فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

محل بازاریابی هدفمند

قسمت‌بندی (بخش بندی) بازار

انواع قسمت های کوچک بازار

مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه

بازاریابی تخصصی

مشخصات بازار تخصصی

بازاریابی محلی

بازاریابی انفرادی

استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار

روش قسمت‌بندی بازار

مبانی قسمت‌بندی بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی)

مشخصات مصرفی

واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا

قسمت بندی جغرافیایی

قسمت بندی جمعیت شناختی

قسمت بندی روانشناختی

قسمت بندی رفتاری

مبانی قسمت‌بندی بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری)

شرایط قسمت‌بندی کارامد

شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن

پنج الگوی انتخاب بازار هدف

بازاریابی غیرتفکیکی

بازاریابی تفکیکی

تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی

انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی

 

توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.